i´ll keep on smiling

Sitter här me mina två nördar, haha micke o Simon, simon nördar WoW och Micke Warhammer, haha
Ska förhoppningsvis nu få min alla hjärtans dag present på söndag=D yay me sooo very happy.
Lääängtar så sjukt mycket. ska ju som sagt få en liten kattunge, kan det vara sant att den kommer på söndag?
jag hoppas. yay me!!!!

Haha, då kan man ju inte vara borta så länge nästa fredag, man kan ju inte lämna kissen ensam, hmm det ordnar sig nog tills dess. kommer alltid på en lösning till slut, har föresten handlat mer idag på bokrean, tre manga böcker. tokyo mewmew. haha värsta manga nörden man har blivit då. tack Simon :P hihi.

Nae funderar på att sätta mej o försöka läsa klart nana boken. och sen läsa klart mina tre nya death notes, hej mkt läsning inom denna snara framtid.

Hörs Puss

ps. kan inte lägga upp några bilder längre förens ja har fixat nya ir min externa hårddisk som har gått sönder. sry.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0