Man måste älska rea

haha gu vad ja är duktigt på att slösa pengar, igår köpte ja tre böcker på bokrean + en bok om tarot me kort i.
Idag när ja fick nya pengar köpte ja hårfärg, ska fixa imorgon, och handkräm. sen tog pengarna slut för min grymt höga mobilräkning. men men får nya pengar på fredag. längtar sen får ja pengar nästa fredag me eftersom ja äntligen fyller 19, cant wait.

Fick en tidigt födelsedags present idag av Simon, väskan från åhlens som ja så gärna ville ha, tack älskling<3, blev super glad. haha. hoppas jag får min alla hjärtans dag present me snart:P hihi måste bara hitta den först, ska nämligen få en liten kattunge. :D vart så glad o så kär när han så det. Det är helt otroligt hur mycket jag älskar honom.

Nae men vad ska man mer skriva, har köpt massa böcker på bokus bok rea me:P haha ja e knäpp ja vet men man måste älska mej:D haha

Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0