Mycket lila vovvar

haha Var på stan idag me Simon<3, vi var och fika, det var mysigt, saknar dock mormors nybakta bullar, dom e såååå sjukt mycket godare än den ja fick. men men så är det ju när man e ute och fikar, sen gick vi till åhlens där Simon hitta ett par lila jeans, han kunde inte ha dom men ja kunde så ja köpte dom till mej:P haha ja var lite små elak där men dom var sköna o inte så pjåkiga så dom fick följa me hem.

Sen drog vi bort till palladium en sväng, träffa Robban där, han var trevligt. Sedan vart det käk på Donken, blev happy meal för min del, orkade inte så mycket plus att ja ville ha en gose hund man fick me (haha vad larvig ja e ibland) fniss fniss. sen åkte vi tillbaka hem, sen har ja suttit o snackat me Emma, det kommer att ordna sig allt tror ja, eller hoppas ja.

Jag vill ha ett intressant liv men det blir ju inte intressantare än vad man gör det till, kanske därför ja också är en utav dom som modelhouse lurade, inte vet ja, jag är en 18 (snart 19) årig tjej som inte riktigt vet vad ja vill, ja ändrar mej hela tiden, är väl därför det blir som det blir. men jaja. jag lever ju bara en gång.

Puss /Hachi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0