God morgon

Sista skolveckan nu innan lovet, måste säga att jag är väldigt trött idag, men är uppe i tid, måste till tandläkaren i stan, Min tandställningstandläkare, är väl någon koll som man ska göra har ju fortfarande en pinne bakom tänderna men den lär nog sitta kvar ett tag till skulle jag tro:P hehe. Fick ett fint god morgon sms från Emma måste svara på det sen. Gör ja nog på spårvagnen om ja inte glömmer. ja har visst blivit väldigt glömsk har ja märkt.

Men idag är det Tandis, Skola och sen senare ska ja till Thilda för hon ska hjälpa mej plugga=) yay, hoppas ja får lite gjort då me. men nu måste ja fixa till mej.

Puss

Are you talking to me?

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bäst, jag ska nog börja plugga snart :) hoppas det gick bra för dig.

2008-12-15 @ 17:38:04
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0