Rea o A6

Yes jag är i jönköping, eller utanför, huskvarna.

Var o kolla in rean idag, hitta inga skor men det gör ju inte så mycket har ju tillräckligt men hitta två super sköna Cashmere liknande tröjor, en brun o en lilla aktig som min favo halsduk ja fått av mormor som passar min hårfärg perfekt. Kolla mest efter kläder o skor men kolla oxå om de hade sänkt priserna på mini laptopsen. men har fortfarande inte tillräckligt me pengar för att köpa en. någon gör mej rik, snälla(A)

Träffa Simons farfar idag, han var trevlig. tycker hela Simons familj e trevlig. tycker jätte mycket om hunden med, hihi men jag är ju djur älskare så ja behöver inte säga mer. Har fortfarande inte bestämt mej för när ja ska åka hem. tänker iaf stanna denna vecka ut. sen får ja se. mor sa att ja kunde stanna behövde inte tänka på att åka hem för hennes skull. så ja får se när det blir. men när ja kommer hem måste jag träffa Emma som ja saknar. löööve you darling.

Hihi Simon sitter o kollar på anime, kan förstå varför han tycker om det typ, man såg ju något liknande när man var mindre, nu föredrar ja Gossip Girl, Boston Legal, The Hills, Samantha Who? och ANTM. de serier ja följer mest. sen är ju även ja lite larvig o tycker om HSM och såna serier på Disney Channel,  Specielt när ja e sjuk. haha sånt får mej att skratta. haha kom o tänka på hur ja jämt för såg sailor moon, hihi. larvigt men nostalig.

Nae nu ska ja sluta detta blev visst ett långt inlägg. hörs senare.

Löööve Ya / Little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0