Sunday as i said before

Har varit på stan idag, köpt hem ett nytt nagellack, mörk lilla, me like it. hihi. köpte även ny foundation, dvd skivor och brusrengöring för min bettskena som är hemskt äcklig annars. i januari tror ja jag får sluta använda den när ja varit på återbesök o han skulle limma dit ngt. men jaja

Fika på Waynes me Simon idag me, hihi första gången han fika där, han tyckte det var gott. det är alltid gott där, tog det vanliga, chai latte me en liten choklad muffin, mums, Emma kom o sprang förbi sen, Stressade Emson hehe.

Sen drog vi iaf hem o käka, hamna framför tv-spelet idag igen:P haha sånt e ju lite små illa men men hehe han klara mitt spel nu:P fniss. ska väl dra o köpa kvällsmat om en stund. e sååååå sugen på gyros hehe får se om det blir sallad eller me pomme.:P fniss. men det blir sen och då blire titta på film till det:D mys, har ett par filmer ja vill se så som Saw 5, The House Bunny och några till lite mer barnsliga som, lejonkungen och den otroliga vandringen. mys filmer sen får man ju inte glömma HSM 3 den var faktiskt bra men inte lika bra som de andra filmerna men ändå helt okej.:D

Nae nu ska jag göra något viktigt eller något annat än att sitta o uppdatera bloggen:P haha lär väl bli sitta o glo när simon spelar. hehe eller kanske fixa lite smått me annat. hmm får la se...vi hörs senare.

Puss

I am the queen, i have the power to control the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0