Gott nytt vad?

Gott nytt år på er förstårs.
Snart kommer ju det nya året. år 2009. Undra vad som kommer att hända detta året.
Året som har gott har varit helt okej upp mot riktig bra.

Poitiva saker:
- Jag har träffat en underbar pojkvän, Simon<3
- Jag har träffat massa nytt folk
- Jag har varit i katrineholm
- Jag har bara en termin kvar av gymnasiet
- Jag har klarat att göra 13/15 mål på listan jag skrev för ett år sedan
- Jag har börjat me att ta körkort
- osv, listan e lång mina vänner

Negativa saker:
- Jag han inte me 2 saker på min lista
 - Jag har varit lite för slarvig i skolan
- Jag har inte blivit klar me körkortet
- Jag är arbetslös, har inge jobb
- osv, föredrar att denna lista ser kortare ut en positiva =P

Men året har ändå varit bra tycker jag, lärt känna många nya personer som man inte känt tidigare. Dags att börja skriva en lista inför 09, (e inte hel klar me den nämligen) Men annars har året varit bra, betydigt bättre en 07 men inte lika bra som 09 ;D

Detta år tänker jag iaf kämpa, det ska bli ett grymt bra år. fyller 19 gör man med om bara några månader. mars my firends. hehe peace out o ha en underbar nyårsafton. Ja spenderar min tillsammans me den ja älskar, Simon<3

Gott nytt år /Little J

Ps. Ny design påväg oxå.Ds

Kommentarer
Postat av: emmmaaa

hoppas du fick ett bra nyår <3 puss på dig. får snacka massa sen :D

2009-01-01 @ 12:44:22
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0