400 spänn borta bara så där..

Följde me Micke till norrköping idag, skulle inte gjort min stackars mage, tur att vi skulle till mor min med,
Köpte iaf ett par nya skor, en t-shirt o ett par jeans plus en ny fondation äntligen.

Skorna e samma som dom mor min tog för mej:P haha o jeansen e vita slitna jeans, så läckra mums, och en vit me rosa tryck (herr) t-shirt. Jag blev över lycklig när ja hitta skorna:D o sen ännu gladare när ja fann jeansen så billigt, femtio spänn liksom:D yatta:D lika billig var t-shirten skorna gav ja däremot 150 spänn för men så värt det, plus att allt var på rean så Yatta Yatta! =D

Ska snart dra in i duschen tror ja, om ja orkar annars duschar ja imorgon istället. min mage känns fortfarande konstig, har iaf fått i mej tonfisk o ris +gurka o lite lime, kunde liksom inte käka något i norrköping, drack lite cola o en halv flaska mineralvatten. så gissa om ja var hungrig när ja kom tillbaka hem hit. haha.

Men nu måste ja iaf på dass, ska nog sitta o glo på något ja har på datorn o duscha i morgon.
Pözz

bilder på kläderna kommer la i morgon eller på måndag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0