Vindruva.

Ja e trött o seg, mor vill att ja ska stanna ytteligare än natt här, ja saknar simon o Kira, så ja lär nog åka hem ändå lite senare ikväll. stör mej på att simon inte svara på mina mess, han ligger väl o sover, vågar inte ringa, hatar att prata i telefon, kan bara prata me mor o Emma, o med mormor med fast det e alltid mest mormor som snackar o sedan säger hej tre gånger. haha. ska ner dit o klippa till håret lite sen när ja gjort mej i ordning.

Sitter o käkar vindruvor till frukost, mums, har läst massa bloggar o nästan alla kändes det som hade lagt upp en video blogg, haha. man kanske skulle börja göra det själv me:P fast skulle nog inte funka me min dåliga kamera, haha, men nu ska rota fram ett par strumpor innan mina fötter blir blåa o se om ja kan få tag i min älskling. hörs sen. Puss

saknar min bebis o min babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0