Bilkväll?

Tja igår, träffade ja som sagt Emma, vi satt o hade tjejsnack, bestämde lite saker, sen drog vi till coop o köpte energidryck, haha lyssna på britney i bilen, haha vi åkte runt innan vi drog o träffa Martin, Jermy o Ante, vi fem åkte runt i två bilar tills vi bestämde oss för att dra hem till mej.

vi satt i köket o snacka om typ allt o inget. intressant. haha mobilnördar. Men det var trevligt att träffa boysen, dom drog runt tolvslaget. Emma stan till ett ungefär sen drog hon oxå hem. somna runt sex imorse vakna runt tio.
Suck inte smart att dricka så mycket energidryck som ja gjorde, har inte sovit mycket och haft värsta sjuka, konstiga och rent av skumma drömmar. humm. tja kanske blir så me min konstiga hjärna o sen massa energi på det..hmm
Confused. aja..Det ordnar sig väl. sitter just nu o käkar frukost, macka o konstigt nog kaffe. (haha Hej massa koffein.)
Ska plugga sen o ikväll tvätta. Får se om man hör något från Emma, haha ring mej idag eller messa gumman.

Nae nu ska ja väl göra något annat.Hörs senare.

Puss / LittleJ

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Du :), jag håller på och gör Ferhat Kändis Del 5 nu på bloggen men det är så att jag vill ha lite förslag på vilka kändisar jag ska vara.

Så har du några förslag på kändisar? Skriv på bloggen



Om du inte vet vad Ferhat Kändis är, titta in i min blogg så förstår du säkert.

2009-01-03 @ 11:38:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2009-01-03 @ 11:42:02
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0