Lördag 3 januari 2009

Första lördagen för iår, kom precis ut ur duschen på ett sisådär ungefär. e lite små trött eftersom ja i stort sätt bara sovit typ tre timmar inatt. jag får visserligen skylla mej själv men what ever, det är ensamt...Sitter o kolla på The Hills säsong 1 i brist på saker att göra, känner inte att ja kan börja plugga, känner mej bara allmänt depp. varför? bra fråga, jag vet att någon vet svaret iaf.

Borde sluta tänka så mycket. det blir bara fel när man gör det, jag är inte perfekt, vill inte vara perfekt heller. känns som ja säger o gör fel saker hela tiden, vet inte vad det är med mej just nu.. Aja...Det löser sig väl, hoppas ja, ja orkar inte med sånt här just nu känner ja. vill bort i från Norrköping, bort i från allt, ha längre lov eller sluta skolan. orkar inte med det.

Aja nu ska jag ta något att käka innan ja hungrar ihjäl o svimmar.

Hörs senare. Little J

Missing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0