Hur ska det bli?

Usch o fy, ja e trött o seg o vill typ inte göra något men endå göra massa saker,
jag vill ha pengar kunna åka iväg o bara vara o kunna slappna av,
har känt mej så kass hela veckan, var skönt att komma hem till mamma o få prata av sig lite.
även om mormor e en sur o lever som det var förr så e det skönt att få prata med henne med.
Ja må bli sur o så på henne men ja vet att hon alltid menar väl.

Ska ner o käka hos henne sen, hälsa på Ester, min tjocka lilla kisse katt.
Saknar Kira o Simon, men på ett sätt vilja inte hem o bara sitta i sängen o glo.
Jag vill verkligen göra något, vill  inte vara kvar här heller för gör inget här direkt.
Bara träffar mormor o mor, vilket e kul det men känns inte som ja har så mycket mer att säga.

Önskar jag hade mer pengar, eller iaf några pengar så man kunde göra något, flytta iväg till något annat ställe.
Träffa mer nya människor, skaffa jobb, göra något om dagarna. hmm mycket ja vill och mycket ja inte vill. så många tankar o så lite svar. ibland kan det även bli tvärt om. hmm ja tänker för mycket igen, inte undra på att ja sover dåligt o inte mår så toppen bra.

Starten e inte det bästa heller, alla ljud gör så ja får huvudvärk, pallar det inte, tror inte det e en biverkning längre tror det är alla höga ljud för så fick ja i skolan med förr. Här hemma har ja inte haft det, sen är det bättre luft i denna lägenhet än i simons med för den delen. usch nae vad mer ska jag skriva?

Vill köpa det där fina armbandet från kappahl ja sätt och så vill ja ha en liten teddybjörn utav Simon.
Skulle vilja åka iväg med, åka båt. (pengar,pengar,pengar). suck. nae nu ska ja ta en macka eller något börjar bli hungrig.

Tjohej
(bara för ja hitta den igår när ja var inne på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0