Praktik dag

Idag börjar praktiken, har värsta huvudvärken fortfarande, samma som igår o i förr går, men det får gå, får ta med mej panodil eller något. Saknar min lilla kisse nisse as mycket, han ligger hemma o sover med mor min, ville inte att han skulle vara ensam efter han har opererats eftersom man måste hålla ett öga över honom så får se om ja åker idag eller imorgon o hämtar honom., Saknar min lille lille pöjk.

Ska ringa honom o mor sen runt lunch tider, e fan nervös, osäker om ja hittar, måste göra mej i ordning sen börjar åtta o gå till fyra. yay låt mej sova istället va? men det e bara kämpa. sitter med kaffe koppen här o försöker vakna till ska dricka upp den o sedan duscha av mej en snabbis, måste la dra runt 07.20 så ja har gått om tid på mej, lär ju ta ca 30 min att gå dit. =S

Aja nu ska ja lyssna på 2ne1 o läsa lite bloggar. btw, bloggar entligen från min laptop nu:D har fått tillbaka den, den har dock vista nu men så får det bli.
hörs i eftermiddag sen.

Löööve.
Hur ska det gå idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0