Tankar o funderingar

Jag e nog kanska klantig, men vad ska ja göra åt det?
Hitta min gamla dagbok från när jag var femton och en från när ja var sexton, Wow inte konstigt att ja e som jag e, kände igen o mindes allt igen från när ja läste dagboken, specielt den från när ja var femton, nog var ja klok men ja hade många frågor och väldigt några svar, men allt ja skrev, allt ja trodde på var sant, Borde nog försöka få tillbaka lite av den tron.

Minns allting, ser allt som videoklipp i huvudet, funderade förut på att låta Simon läsa den dagboken, inga namn eller något nämns i den. Han kanske skulle förstå mej bättre, kunna läsa mej bättre eller jag vet inte. Han kanske inte ens vill läsa den, man vet aldrig, ja e ju lite hopplös redan som det är. hmm nu skenar tankarna runt igen.

Nae nu ska ja sluta tänka så mycket o gå o ta mej en macka.

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0