Norrköping

Igår var en lång och varm dag, först på morgonen tog ja, simon o mormor ner kira till smådjurskliniken, Han var frisk bort sätt från att han hade öron inflamation så han fick medecin, sen fick han även vacenation (?) för katt pest o snuva.

Sen drog simon o ja iväg ut till media markt o maxi, provade badkläder men hitta inge som passa så ska nog beställa från någon katalog som ja gjorde me min gamla favorit. men kom hem med en klosax åt kira o en mascara till mor.

Sen blev det att dra ner till stan för att träffa Lise, vi gick till apoteket o hämta ut medecinen till Kira o sen sprang i lite affärer innan vi hamna på waynes där vi delade på en Smoothie, hehe ska komma ihåg att du ska bjuda mej på en godis shot nästa gång vi e ute:P hihi.

Sen drog vi ner till bussen åkte me åby bussen hem eftersom Lise bor därute. mitt ute i ingenstans:P haha =P du måste skicka det där till mej sen när ja loggar in på msn babe:D


Ida så har Jag varit o röstat:D duktiga mej förtidsröstar. haha sen bjöd mor min på donken.mums kajzo jobba så snacka lite med henne med.

Sen har vi typ bara sovit o tagit det lugnt ska snart gå ner till mormor en sväng o hämta kiras filt o säga hej då, åker ju hem till katrineholm halv nio.

Nae nu vet ja inte vad mer ja ska skriva, får skriva när ja kommer hem sen.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lise

hoho om jag kommer ihåg var det var jag skulle skicka bara. xD

2009-06-03 @ 22:58:18
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0