Orolig

Sitter o lyssnar på big bang o 2n1. är orolig för kira även om man bara ska kastreras så e ja orolig. min lilla pöjk. han ska stanna här i norrköping till freda, då ja kommer hem o hämtar han. han måste stanna för min praktik börjar imorgon.'

Ska jobba på något som kallas starten, jobba 8-16 varje dag tror ja, stackars simon börjar 6.30 - 16 haha. ja går upp när han drar til jobbet, tar liksom en halv timme att gå dit. men men har iaf något att göra i sommar plus att man får pengar, haha fick mitt csn denna månad me, så nu ska ja till stan o köpa en bh, ett linne eller två o solskyddsfaktor till min älskling. + en ny kattlåda till Kira så han har något att kissa i, den gamla e ju trasig nu.

Men men, vad mer ska man säga, drar hem till katrineholm ikväll, måste hämta min dator på onoff sen med så ska dra ner till stan vi elva så¨ska la sluta skriva nu.

Hörs sen när min lille pöjk är hemma här igen.

Löööve Hachi<3

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla VirvelFlicka

där ska jag också börja, vi lär ses :P

2009-06-30 @ 21:01:08
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej kul med jobbet :) hoppas vi hinner träffas sen, jag kommer på torsdag och då ska vi säkert göra nått kul eftersom Micke fyller år :)

2009-06-30 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0