Plz gratulera mej

Jag e mästare på att få skit datorer, min dator har pajat igen, suck hatart. Måste till onoff i norrköping i morgon för att kolla om ja har garanti så de kan fixa den eller höra vad det kostar måste ju ha min dator tbx =(

Suck alltid går den sönder för mej, vet inte hur många gånger den gjort det nu, Simon har försökt fixa den genom att installera om allt, funka ju inte. bajs.

Har varit ute  idag, varit på arbetsförmedligen o soc. hatar soc de knäppa i huvudet. suck på dom. Sen fika Simon o ja me  Micke, sen drog vi hem till han för att försöka fixa min dator. men det funka ju inte, sen hämta vi mitt yves paket som kom idag, ja blev glad blev ännu gladare när ja kom hem o hade fått böckerna ja beställt. Yay me.

Så nu har ja massor att läsa. tänkte börja lite på någon av dem nu när simon ändå ligger o spelar på sin nintendo ds. nörden. haha. aja nu blire godis o läsning.

Puss


This way to onoff my dear

Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir riktigt ledsen och trött när saker går sönder! hoppas du får den att funka snart igen!

2009-06-08 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0