student 09 boys

Ida tar Simon studenten, han tänker inte heller springa, faktum e att han fortfarande ligger o sover medans ja själv har snart varit vaken i tre timmar me Kira, borde nog väcka min lilla pöjk o försöka komma på något vettigt att göra.

Har känt mej depp o usch för allt detta, jag har tagit studenten , men har ingen mössa, bilder eller annat som bevisar det, bara för ja hade en fuckad klass som man inte ville vara med.

Suck ingen mer skola, inget mer plugg nu, hej arbetslös, måste finna ett jobb, men så svårt när man inte har kontakter, mkt erfarenhet eller top betyg i varje ämne.

Suck nått måste man väl ändå fina? Hoppas på att man kan söka till något utav de nya affärerna som ska öppnas.
nae nu ska ja läsa ifatt lite böcker. puss på er som läser.

Miss you sometimes my friend

Kommentarer
Postat av: Olle

Ja det är inte lätt dessa tider. Men jag tror att det är vanligt att folk ger upp att söka jobb för att de hela tiden får höra att det är dåliga tider. Skriv ett CW och kasta ut det lite överallt, du kanske har tur!? Aja, nu ska jag fortsätta plugga..Btw, titta filmen från´min skola, rätt sjuk!?

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Hare

2009-06-13 @ 18:52:44
Postat av: e

höör aaav diig ikvväääll :O:O

2009-06-14 @ 16:21:18
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0