Student 09

Jag man tar studenten men ja kommer inte springa ut me mina fuckade skolkamrater,
Känns tråkigt på ett sätt eftersom det var något ja hade velat gjort men men ingen mössa har ja så ja vad ska ja då springa ut för, vet ju att ja har folk som skulle kommit till mej om ja hade haft utspring o sånt, men shit the same. vill bara att det ska vara över. skolan suger ju som bara F** så det e ju inge mer med det, glad att ja fick plugga hemifrån, måste på tal om det fixa min samhälls grej o maila in till Johan, ja e så seeg på sånt. suck på mej.

Nae nu ska ja lyssna på lollipop o hoppas på att något roligt händer. var ju o träffa Michkjin förut:D mickepicke, alltid kul:D käka på donken o sen hem så nu sitter ja här.
Men nu ska ja lyssna på musik o fixa så ja har photoshop på datorn.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: E

Var gärna med i min frågestund!

2009-06-07 @ 21:47:55
URL: http://emmelinalarsen.blogg.se/
Postat av: M i c k a

du borde springa ut iallafall, det är en sån känsla. skit i puckona, spring ut. annars kommer du ångra det.



det är en sån sjuk känsla, den går inte att beskriva, men den är härlig. så du borde springa ut.

2009-06-08 @ 19:02:20
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Veronica

Synd att du skippade utspring och allt som hör till studenten. Man kan tycka att det är överskattat, men det är verkligen en dag att minnas!



Grattis till utgång av skolan :) Och jag håller med, skolan är verkligen bland det sugigaste som finns, tyvärr.

2009-06-23 @ 21:24:40
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0