Härlig onsdags morgon

Vet inte varför men känner mej ganska glad idag=D

Hihi jag har varit duktigt idag o läst katrineholms morgon tidning:P tjoho. eller ngt, haha man måste väl följa me lite i nyheterna:P Vakna väl för ca en timme sen, så det blev snare en förmiddags tidning.

Kira är också duktigt idag, han har lärt sig att använda sitt klösträd. stort plus till honom. min buskisse.

Idag blir det att gå till ica, får se hur kira klarar sig ensam, vi har ju inte varit borta mer en 20 min högst från honom sen han kom, o det var då vi tvätta, men han gick o la sig så det borde nå inte vara några problem, det blir ju ändå inte mer en högst 1 timma vi e borta, tror inte det blir så länge ens, tar typ bara 10 min till ica så det beror på hur mycket folk som är där.

Simon nördar sig som vanligt, suck så gåre.

Men nu ska ja sluta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0