Redroom

Sitter i röda rummet på gamla palladium just nu, micke o simon plockar ihop en dator som e mickes. ja sitter vi mickes bärbara o bloggar, jesper pratar me en kille (vet inte namnet på honom) de snackar orks o datorer. haha dessa pojkar allså.

Simon o jag ska väl snart dra och käka tror ja, börjar bli hungrig, har varit på öb o köpt en transport bur till kira så vi kan ta me han till norrköping idag, åker hem runt nio, köpte även än hundfilt så han kan hålla sig varm eftersom det snöar här o i norrpan. suck jag som vill ha sommar. shit happens as they say.

imorgon ska ja på möte i skolan, 9.15 yes. måste till das skol. suck kommer vara dö trött när klockan ringer i morgon bitti. men men, sen blire att träffa mormor och sedan ner till stan för fika på wayens och lite shopping, plus att träffa emma, förhoppningsvis innnan ja sen klockan fem ska dra till tandläkaren, usch ser inte fram emot det, bara ja tänker på tandläkaren så blir ja orolig. usch hatar att ha tandläkar skräck. men men ibland måste man bita det sura äpplet och gå dit.

Men jaa vad ska ja skriva mer. tycker det e skit kallt och vill ha värme och något i magen. hmm ska nog ställa mej o gnälla lite på simon och se efter hur det går me att plocka ihop datorn, haha micke den ekonomiske:P fniss

Men vi hörs senare när ja e hemma i norrköping, lär nog blogga från min mors dator så slipper ja ta med min, behöver spara plats.

Puss Puss till er som läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0