Damm

Hur fan ska ja orka upp klockan sex imorgon?
Hatar det, ska till min marddröm, tandläkaren. måste? nja Vill? nja
Behövs? JA,

Usch men ska få träffa Lise imorgon YAY, tänkte leta efter någon ny bh har ju present kort på lindex, plus att ja tror mormor skulle hjälpa mej om det saknades lite så länge hon gillar bhn, haha min mormor e speciel men va ja tycker om henne, o mamma o alla andra.

Ida har ja umgåtts me mormor, mogge o mor, va o handla dyr kattmat till Kira som ja fick av min kära morbror, tack. nu blir kira glad. han fick även massa mjuk mat av min mor.

Längtar som en tok efter han och Simon, <3 mina älsklings pojkar.


Gaaaah va ja hatar petra mede eller hur hennes namn stavas, hon sugen bör inte vara me  på kanal fem roast på berns. suck hat. blä

Ja e sur nu o seg, måste upp imorgon vill inte. nae nu ska ja sluta skriva o hoppas på att få träffa lise imorgon. nu blire 2ne1 för att rycka upp humöret.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0