Elaka citat

  • Älskling, jag kommer att sakna dig så mycket. Och det är inte bara sexet, det är matlagningen också. Homer Simpson i TV-serien Simpson
  • Min man och jag planerar att antingen skaffa hund eller barn. Vi kan inte bestämma oss för om vi ska förstöra mattan eller våra liv. Rita Rudner
  • Om man hör dålig musik är det ens plikt att dränka den i konversation. Oscar Wilde
  • Bibeln uppmanar oss att älska våra grannar, men också att älska våra fiender, antagligen eftersom det vanligtvis är samma människa. G. K. Chesterton
  • Ursäkta mig men mitt ben har somnat. Har du något emot om jag gör det sällskap? Alexander Woolcott
  • Problemet med barn är att de inte går att returnera. Quentin Crisp
  • Andra människor? De är vanligtvis ett misstag. Quentin Crisp
  • Släktingar är som solen - ju längre bort desto bättre. Spanskt ordspråk
  • Det enda yrke där du konstant kan ha fel och ändå få betalt är meterolog. David Feherty
  • Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ert fall är ja beredd att göra ett undantag. George S. Kaufman



  • Jag är upptagen nu, kan jag ignorera dig någon annan gång?
  • Fortsätt prata, jag gäspar alltid när jag är intresserad.
  • Det är tur för dig att du har ett hål i änden av din penis. Annars skulle inte syret nå upp till hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0